Kat DeLuna

Judul lagu Name penyanyi Penulis lirik Penyusun Tanggal rilis Lirik pertama

Unstoppable (Feat. Lil Wayne)

Kat DeLuna none none none You can talk...

What A Night

Kat DeLuna none none none [Verse 1 –...

Wanna See U Dance (La La La)

Kat DeLuna none none none La la la...

Stars

Kat DeLuna none none none You’re like a...

Need You Now

Kat DeLuna none none none [Verse 1] I wanna...

Muevete Muevete (Ola Ola)

Kat DeLuna none none none [Chorus] Muevete, muevete Ole, ole,...

Drop It Low

Kat DeLuna none none none Drop it low, Pop...

Dance Bailalo

Kat DeLuna none none none Kat DeLuna GMB Let’s go! MUEVETE!!!!! ay...

Boom Boom (Tequila)

Kat DeLuna none none none Move your body What...

2 Becomes 1

Kat DeLuna none none none Uh-oh uh-oh, uh-oh uh-oh, He...

Bum Bum

Kat DeLuna none none none [Kat DeLuna:] If you...

Unstoppable

Kat DeLuna none none none You can talk...

Calling You

Kat DeLuna none none none I’m feeling like...

Rock The House

Kat DeLuna none none none Feel it, cause...

All In My Head

Kat DeLuna none none none Ah, ah, ah I...

One Foot Out Of The Door

Kat DeLuna none none none Do you believe...

Oh Yeah (La La La)

Kat DeLuna none none none Yeahh.. Yeaaaahh…Kat Delunaaa! La, la,...

Be There

Kat DeLuna none none none When you think...

Dancing Tonight

Kat DeLuna none none none I wanna see...

Party O’clock

Kat DeLuna none none none Time to wake...

Push Push

Kat DeLuna none none none [Kat Deluna] I see...

Run The Show (En Español)

Kat DeLuna none none none [Shaka Dee:] Ha Ha Shaka...

Como Un Sueño

Kat DeLuna none none none Cuando yo lo...

Whine Up (En Español)

Kat DeLuna none none none [Elephant Man] It’s summertime Ladies...

Enjoy Saying Goodbye

Kat DeLuna none none none You keep on...

Be Remembered

Kat DeLuna none none none Ay, oh, ohooo[x3]...

Animal

Kat DeLuna none none none Kat! I’m a warrior...

Love Confusion

Kat DeLuna none none none Don’t know how...

In The End

Kat DeLuna none none none I’m the textbook...

Love Me, Leave Me

Kat DeLuna none none none The very first...

Feel What I Feel

Kat DeLuna none none none Why can’t you...

Whine Up

Kat DeLuna none none none [Elephant Man] It’s summertime Ladies...

Am I Dreaming

Kat DeLuna none none none See I met...

Run The Show

Kat DeLuna none none none [Shaka Dee] Ha ha Saka...

9 Lives (Intro)

Kat DeLuna none none none Oh oh oh They...

What A Night

Kat DeLuna none none none [Verse 1 –...

Wanna See U Dance (La La La)

Kat DeLuna none none none La la la...

Oh My God

Kat DeLuna none none none Switch your hips...

Muevete Muevete (Ola Ola)

Kat DeLuna none none none [Chorus] Muevete, muevete Ole, ole,...

Drop It Low

Kat DeLuna none none none Drop it low, Pop...

Dance Bailalo

Kat DeLuna none none none Kat DeLuna GMB Let’s go! MUEVETE!!!!! ay...

Boom Boom (Tequila)

Kat DeLuna none none none Move your body What...

2 Becomes 1

Kat DeLuna none none none Uh-oh uh-oh, uh-oh uh-oh, He...

Bum Bum

Kat DeLuna none none none [Kat DeLuna:] If you...

Calling You

Kat DeLuna none none none I’m feeling like...

Rock The House

Kat DeLuna none none none Feel it, cause...

One Foot Out Of The Door

Kat DeLuna none none none Do you believe...

Oh Yeah (La La La)

Kat DeLuna none none none Yeahh.. Yeaaaahh…Kat Delunaaa! La, la,...

Be There

Kat DeLuna none none none When you think...

Dancing Tonight

Kat DeLuna none none none I wanna see...

Party O’clock

Kat DeLuna none none none Time to wake...

Push Push

Kat DeLuna none none none [Kat Deluna] I see...

Run The Show (En Español)

Kat DeLuna none none none [Shaka Dee:] Ha Ha Shaka...

Como Un Sueño

Kat DeLuna none none none Cuando yo lo...

Whine Up (En Español)

Kat DeLuna none none none [Elephant Man] It’s summertime Ladies...

Enjoy Saying Goodbye

Kat DeLuna none none none You keep on...

Be Remembered

Kat DeLuna none none none Ay, oh, ohooo[x3]...

Animal

Kat DeLuna none none none Kat! I’m a warrior...

Love Confusion

Kat DeLuna none none none Don’t know how...

Love Me, Leave Me

Kat DeLuna none none none The very first...

Feel What I Feel

Kat DeLuna none none none Why can’t you...

Whine Up

Kat DeLuna none none none [Elephant Man] It’s summertime Ladies...

Am I Dreaming

Kat DeLuna none none none See I met...

Run The Show

Kat DeLuna none none none [Shaka Dee] Ha ha Saka...

9 Lives (Intro)

Kat DeLuna none none none Oh oh oh They...

Unstoppable (Feat. Lil Wayne)

Kat DeLuna none none none You can talk...

Dance Bailalo

Kat DeLuna none none none Kat DeLunaGMBLet’s go!Oye...

Unstoppable (Feat. Lil Wayne)

You can talk all you want but my skin is really thick
Im the leader of a crowd and my game is really slick
Im unstoppable
Unstoppable
Unstoppable
Unstoppable

 

Save your pitty for tomorrow
When I smash it like a ball in the club
On the news, I’ll be rockin’ like a rockstar
I’m unstoppable
Unstoppable
Unstoppable
Unstoppable

 

[Lil Wayne]
Weezy F. Baby, hello world!
I got a black president n’ a yellow girl
In my red shoes, and my swag so sick I need med school
I never make a bad move, but I can make her bed move
You like my attitude
Ain’t nobody else fair my magnitude
Shit, ain’t nothing stoppin me
I feel like ain’t nothin after me
Huh, what you talkin ’bout Kat?
I ran in a bank and I walked out fat
Yeah, and I walk it like I talk it
But I run this shit, yup run it like a faucet
I’m on the “A” list ’cause I’m Awesome
Young Money!

 

[Kat DeLuna]
You can talk all you want but my skin is really thick
Im the leader of a crowd and my game is really slick
Im unstoppable
Unstoppable
Unstoppable
Unstoppable

 

Save your pitty for tomorrow
When I smash it like a ball in the club
On the news, I’ll be rockin’ like a rockstar
I’m unstoppable
Unstoppable
Unstoppable
Unstoppable

 

Now shake your body,
Like you got the jungle fever rushing through your veins
We gettin’ crazy and the club is banging through your brain
When I say jump, you jump, jump is knockin knockin
I wanna see you jump like this beat is rockin’
You can’t ride my bracelet, kinda fancy but it’s hot
You wanna come along and see then holla at me
Maybe I lost it, maybe not cause I got game
Like a burning flame, yeah that’s me, uh huh

 

You can talk all you want but my skin is really thick
Im the leader of a crowd and my game is really slick
Im unstoppable
Unstoppable
Unstoppable
Unstoppable

 

Save your pitty for tomorrow
When I smash it like a ball in the club
On the news, I’ll be rockin’ like a rockstar
I’m unstoppable
Unstoppable
Unstoppable
Unstoppable

 

Fa-fa-fa-fa-fa, follow the leader
Fa-fa-fa-fa-fa, follow the leader
Fa-fa-fa-fa-fa, follow the leader

 

You can talk all you want but my skin is really thick
Im the leader of a crowd and my game is really slick
Im unstoppable
Unstoppable
Unstoppable
Unstoppable

 

Save your pitty for tomorrow
When I smash it like a ball in the club
On the news, I’ll be rockin’ like a rockstar
I’m unstoppable
Unstoppable

What A Night

[Verse 1 – Jeremih:]
Everybody knows it, yep, that’s my chick
Might take her to the club with me
Just to make her ex man sick, oh, oh
She complain that she lonely
So I took her back home with me
She gon tell you I’m the homie
But you know that I know, broke this
She gon ride for a real one all night[Chorus 1 – Jeremih & Kat DeLuna:]
Oh what a night
Got my girl with me, got my girl with me tonight
And tonight we gon party like it’s 1999
Yeah, we gon bring love back to the club
We gon bring love, love to the club
Oh what a night
Oh what a night
Oh what a night[Verse 2 – Kat DeLuna:]
Everybody knows it, yep, I’m that chick
I’m the one that you bring home to momma
Now let me tell you one thing real quick
If these girls ain’t for you, this chick is loyal
I’ll do anything for you, tell me what you want
I’m the one that’s gonna ride for a real one, all night, all night[Chorus 2 – Kat DeLuna & Jeremih:]
Oh what a night
Got my man with me, got my man with me tonight
And tonight we gon party like it’s 1999
Yeah and we gon bring love back to the club
And we gon bring love, love to the club
Oh what a night
Oh what a night
Oh what a night
Oh what a night
Oh what a night[Bridge – Jeremih, Kat DeLuna & Together:]
What you doing girl? The plan’s on you
But I plan to put my hands on you
Go to Miami, put the tans on you
Take you to the KOD and put some bands on you
Baby watch me while I dance on you
I ain’t tripping what my ex gon do?
Cause I’m gonna be with a real one all night[Chorus 3 – Jeremih & Together:]
Oh what a night
Got my girl with me, got my girl with me tonight
And tonight we gon party like it’s 1999
Yeah, we gon bring love back to the club
And we gon bring love, love to the club
Oh what a night
Oh what a night
Oh what a night

Wanna See U Dance (La La La)

La la la la la la la la la la la la
La la la la la la la la la la la la!
La la la la la la la la la la la la
La la la la la la la la la la la la!
I want you to break it down,
Want you to feel the new summer sound
Hey na na na na nah
The beat will get you
And I’ll roll it way down
Hey na na na na nah
All the guys in the club better turn your love up
Hey na na na na nah
I will blow your mind so hold up hey now
Feels so good to be together, we’re gonna party forever
Ain’t nothing like boom boom pow
Touch you, freak with that na na na na
Hello, ola, on the dance floor, I wanna see you dance
La la la la la la la la la la la la
La la la la la la la la la la la la!
La la la la la la la la la la la la
La la la la la la la la la la la la!
Let’s move inside the drum,
So we can get deep in the zone
Hey na na na na nah
The floor can’t seem to leave me alone
Hey na na na na nah
Come and stare takes two to tango
Hey na na na na nah
I like an animal up in the jungle
Feels so good to be together, we’re gonna party forever
Ain’t nothing like boom boom pow
Touch you, freak with that na na na na
Hello, ola, on the dance floor, I wanna see you dance
La la la la la la la la la la la la
La la la la la la la la la la la la!
La la la la la la la la la la la la
La la la la la la la la la la la la! [x2]

Stars

You’re like a target off in the distance
It’s a long shot but it’s worth a try
Seems like forever since I’ve ever felt this
Your energy is taking over
All I want is to pull you close
Baby, let it all go, we can let ourselves fall
I know all you want is to pull me close
Baby, let it all go, we can let ourselves fall
Forever
Let the stars align
We could be here together
Till the end of time
If the stars align
Till the end of time
If the stars align
Till the end of time
All I want is to pull you close
Baby, let it all go, we can let ourselves fall
I know all you want is to pull me close
Baby, let it all go, we can let ourselves fall
Forever
Let the stars align
We could be here together
Till the end of time
If the stars align
Till the end of time
If the stars align
Till the end of time
Forever
If the stars align
We could be here together
Till the end of time
If the stars align
If the stars align
If the stars align
If the stars align
Let it all go, we can let it all go
Let it all go, we can let it all go
Let it all go, we can let it all go
Let it all go, we can let it all go

Need You Now

[Verse 1]
I wanna fly, but sometimes it feels like I’m afraid to fall
I wanna cry, but my eyes won’t let me, there’s no tears at all
I wanna run and hide
Keep it all inside
Maybe I’ll be fine
But maybe I won’t [x3]
I Hope you’re listening..[Chorus]
I wont be, I wont be afraid
To say that I’m afraid
Of falling in love (falling in love)
Being alone (being alone)
Sometimes I feel so far from home
Am I alone, am I alone
Is anyone there answer the phone[Bridge]
I’m calling to heaven
You can call on me whenever you’re feeling down
But I need you now..[Verse 2]
I wanna know if it’s real or do I make it up inside
You don’t know how I feel please tell me I won’t realise
I wanna run and hide
Keep it all inside
Maybe I’ll be fine
But maybe I wont
Maybe I won’t
I Hope you’re listening..[Chorus][Bridge]
I need you now more than ever, I need you now [x4]
And yeah, yeah, yeah!!![Chorus x2][Bridge]

Muevete Muevete (Ola Ola)

[Chorus]
Muevete, muevete
Ole, ole, ola
Muevelo, muevete
Ole, ole, ola
Ven conmigo[Verse 1]
Te esperare en la oscuridad,
Traviesas, locuras reviviras
Bailar contigo en el bulevar,
Así como hicimos en Samana[Bridge]
Move your body, baby
Don’t be scared to shake it
Come and do it, baby
Make you say ola, ole, ole, ola
Move your body, baby
Don’t be scared to shake it
Come and do it, baby
Make you say ola, ole, ole, ola[Chorus]
Muevete, muevete
Ole, ole, ola
Muevelo, muevete
Ole, ole, ola
Ven conmigo[Verse 2]
Me derrito en tus manos una vez mas
Un amor tropical, besos en el mar,
Me tengo que ir y dejarte atrás
Nunca olvidare el fuego[Bridge]
Move your body, baby
Don’t be scared to shake it
Come and do it, baby
Make you say ola, ole, ole, ola
Move your body, baby
Don’t be scared to shake it
Come and do it, baby
Make you say ola, ole, ole, ola[Chorus]
Muevete, muevete
Ole, ole, ola
Muevelo, muevete
Ole, ole, ola
Ven conmigo[Bridge]
Te quiero, quedate conmigo
Amor, amor, me gusta tu pasión
Amor, amor,
Romance latino[Outro – repetitive]
Muevete, muevete
Ole, ole, ola
Muévelo, muévete
Ole, ole, ola
Ven conmigo
Ola, ole, ole,
Ole, ole, ola

Drop It Low

Drop it low,
Pop it up, pop it up, turn around [x4][Verse 1]
Move your body baby, bom bom bom
When I shake it, I’mma steal-a the show
Come one baby, run run run
Quiero eso, dale long long long
Whine up, baby, whine, whine, whine
Take it slow, do it one more time
Feel it up, perfect moment la cool-a
Feel it up, like tomorrow, tomorrow
Feel it up, you never forget it
I’mma see you looking it at me
Oh my my sexy boy
Uno, dos, tres
Dale…Move you body!
Drop it low,
Pop it up, pop it up, turn around [x2]
Pa abajo, dale pa abajo
Pa abajo, dale pa abajo
Drop it low,
Pop it up, pop it up, turn around [x2][Verse 2]
Move your body baby, round, round, round
Make it happen, then show it around
Shake your booty, make it pow, pow, pow
Turn around, keep it coming for more-a
Break a sweat, he’ll be back in for more-a
Hold my body like a coca cola
Move your body, baby take me ahora
Come to me, cuz you like my sabor-a
I’m a freaking donna…
I’mma see you looking it at me
Oh my my sexy boy
Uno, dos, tres
Dale…Move you body!
Drop it low,
Pop it up, pop it up, turn around [x2]
Pa abajo, dale pa abajo
Pa abajo, dale pa abajo
Drop it low,
Pop it up, pop it up, turn around [x2]
Todo el mundo se menea, se menea, se menea
Todo el mundo se menea, se menea, se menea
Baby, baby, baby, baby
If you want it, come and get it
Believe it, you’re gonna get it
Drop it low,
Pop it up, pop it up, turn around [x2]
Pa abajo, dale pa abajo
Pa abajo, dale pa abajo
Drop it low,
Pop it up, pop it up, turn around [x2]

Dance Bailalo

Kat DeLuna
GMB
Let’s go!
MUEVETE!!!!!
ay ay ay ay (muevete)
ay ay ay ay (muevete)
ay ay ay ay (muevete)
ay ay ay ay
Oye oye oye oye – dance baila la la lo
Oye oye oye oye – dance baila la la lo
Oye oye oye oye – dance baila la la lo
Oye oye oye oye
Wanna see me roll my waistline?
Boy there’s coop cause I dont waste time
Love you bringin ready from behind
And we whine our, whine our waist-waist-waistline
Im like a lion bringing fire-fire-fire-fire
You know, gasolina take me higher higher higher higher
Higher,pick it up like ampler
Higher,gettin hot with the fire
Higher,from the left to the right
Say wepa wepa wepa, OH!!!!!!
Oye oye oye oye – dance baila la la lo
Oye oye oye oye – dance baila la la lo
Oye oye oye oye – dance baila la la lo
Oye oye oye oye
(Just move)
(Just move)
The way I move you to the faceline
You know I got you-got you hypnotized
You’re trynna front, I see it in your eyes
Boy, you know my hips dont dont dont lie
Im like a lion bringing fire-fire-fire-fire
You know, gasolina take me higher higher higher higher
Higher,pick it up like ampler
Higher,gettin hot with the fire
Higher,from the left to the right
Say wepa wepa wepa, OH!!!!!!
Oye oye oye oye – dance baila la la lo
Oye oye oye oye – dance baila la la lo
Oye oye oye oye – dance baila la la lo
Oye oye oye oye
(Just move)
(Just move)
(Just move)
Oye oye oye oye – dance baila la la lo
Oye oye oye oye – dance baila la la lo
Oye oye oye oye – dance baila la la lo
Oye oye oye oye
Oye oye oye oye
Oye oye oye oye
Oye oye oye oye
Oye oye oye oye
Oye o-ye o-ye yo
Oye o-ye o-ye yo
Oye o-ye o-ye yo

Boom Boom (Tequila)

Move your body
What you’re waiting for-ah?
Get your boom
Get your boom on the floor-ah
Don’t you stand there
With your back on the wall-ah
Kat DeLuna
About to give you some more-ah
Oh ah, oh ah
Oh ah, oh ah
Oh ah, oh ah
Oh ah, oh ah
Oh ah, oh ah
Oh ah, oh ah
Oh ah, oh ah
Oh ah, oh ah
Tequila
Boom, boom
Everybody
Boom, boom
Baila
Boom, boom
We came to party
Boom, boom
Tequila
Boom, boom
Everybody
Boom, boom
Baila
Boom, boom
We came to party
Boom, boom
(Ah!)
I get the feelin’
I got you drinkin’
Dancing in the street
Open your feelin’
Summer is here
This is the brand new beat
Look at my body
I’m such a hottie
Up in the heat
Yo soy caliente
Demente, échalo pa aquí!
We came off to play
We can’t stop all day
Got the boys screamin’
Aye yea yea yea yeah
Come and drink and sweat
I look better wet
DJ, DJ keep on the song’s-ah
Beat playin-ah
Baila conmigo
Conmigo tonight
Dancing conmigo
It feels so right
Oh, ah, oh, oh, oh
Oh, ah, oh, oh, oh
Tequila
Boom, boom
Everybody
Boom, boom
Baila
Boom, boom
We came to party
Boom, boom
Tequila
Boom, boom
Everybody
Boom, boom
Baila
Boom, boom
We came to party
Boom, boom
(Ah!)
I know you need it
Baby, come feel it
Dancing close to me
Take it off-y
Baby come closer
Stop, ven aqui
Look at my body
I’m such a hottie
Up in the heat
Eh eh boom, boom
Tequila boom, boom
I want to party
We came off to play
We can’t stop all day
Got the boys screamin’
Aye yea yea yea yeah
Come and drink and sweat
I look better wet
DJ, DJ keep on the song’s-ah
Beat playin-ah
Baila conmigo
Conmigo tonight
Dancing conmigo
It feels so right
Oh, ah, oh, oh, oh
Oh, ah, oh, oh, oh
Tequila
Boom, boom
Everybody
Boom, boom
Baila
Boom, boom
We came to party
Boom, boom
Tequila
Boom, boom
Everybody
Boom, boom
Baila
Boom, boom
We came to party
Boom, boom
Boom, boom
Dale papi
Don’t you stop it no, no!
Boom, boom
Are you ready for me
Here comes the boom
Head turns
When I step up
Baby boom
Turn it up
Cause this is my tune
We came to party
Hands in the sky-y-y
We came to party
(We drink, we dance)
Dancing all ni-ni-night
Tequila
Boom, boom
Everybody
Boom, boom
Baila
Boom, boom
We came to party
Boom, boom
Tequila
Boom, boom
Everybody
Boom, boom
Baila
Boom, boom
We came to party
Boom, boom
(Ah!)

2 Becomes 1

Uh-oh uh-oh,
uh-oh uh-oh,
He was the sun, I was the moon
Totally different points of view
He was the spring time, I was the fall
We don’t agree on anything at all
He’s just like water, and I’m just like oil
He moves like the river and I’m grounded just like the soil
But there’s just one thing, that we’re both understanding
I can never live without him, he can never live without me[Chorus:]
we’re two people from different worlds
Two, but when we get on the floor
It’s one move, one love, when we got to dance 2 becomes 1
Two people from different worlds
Two, but when we get on the floor
It’s one move, one love, when we got to dance 2 becomes 1
uh-oh uh-oh oh oh oh, ha
uh-oh uh-oh oh oh oh, ha
uh-oh uh-oh oh oh oh, ha
When we got to dance 2 becomes 1
He thinks that love is just a game
But I think that love is the only way
He don’t believe in till death do us part
I believe it’s the best thing for my heart
I’m just like fire, and he’s just like air
I burn with desire, his mind’s floating everywhere
But there’s just one thing, that we’re both understanding
I can never live without him, he can never live without me[Chorus:]
we’re two people from different worlds
Two, but when we get on the floor
It’s one move, one love, when we got to dance 2 becomes 1
Two people from different worlds
Two, but when we get on the floor
It’s one move, one love, when we got to dance 2 becomes 1
uh-oh uh-oh oh oh oh, ha
uh-oh uh-oh oh oh oh, ha
uh-oh uh-oh oh oh oh, ha
When we got to dance 2 becomes 1
From the east to the west, we’re that separate
Opposites at almost everything else
But when we dance, when we touch
Only he can fit my hand like glove[Chorus:]
we’re two people from different worlds
Two, but when we get on the floor
It’s one move, one love, when we got to dance 2 becomes 1
Two people from different worlds
Two, but when we get on the floor
It’s one move, one love, when we got to dance 2 becomes 1
uh-oh uh-oh oh oh oh, ha
uh-oh uh-oh oh oh oh, ha
uh-oh uh-oh oh oh oh, ha
When we got to dance 2 becomes 1
uh-oh uh-oh oh oh oh, ha
uh-oh uh-oh oh oh oh, ha
uh-oh uh-oh oh oh oh, ha
When we got to dance 2 becomes 1
uh-oh uh-oh oh oh oh, ha
uh-oh uh-oh oh oh oh, ha
uh-oh uh-oh oh oh oh, ha
When we got to dance 2 becomes 1
uh-oh uh-oh oh oh oh, ha
uh-oh uh-oh oh oh oh, ha
uh-oh uh-oh oh oh oh, ha
When we got to dance 2 becomes 1

Bum Bum

[Kat DeLuna:]
If you wanna love me
You gotta do it right
‘Cause every Queen need a King who wants her body
All day, all night
We could do it in the shower
We could do it on the floor
You could get it every hour
Boy there’s so much more
Bum bum, from where this came from
If you love this bum bum
That it’s the only one you want
What’s a bum bum[Kat DeLuna & Trey Songz:]
(How could I replace that), bum bum
(I just wanna see you shake that), bum bum
(Give it to me I’ma take that), bum bum
What a bum bum[Trey Songz:]
Shawty came in and she caught me red handed staring at her butt
So I say what’s up
If I get it I ain’t losing it
Cause I know what to do with it
Make you say oohh
This is the love you’ve been waiting for
We’ve come too far so when I get close
Ain’t nobody touching your body bum[Trey Songz & (Kat DeLuna):]
We could get it in the shower (shower)
We could get it on the floor (floor)
We could do this every hour
Know there’s so much more[Kat DeLuna & (Trey Songz):]
Bum bum (bum), from where this came from (I love)
If you love this bum bum (oh)
That it’s the only one you want
What’s a bum bum
(How could I replace that), bum bum
(I just wanna see you shake that), bum bum
(Give it to me I’ma take that), bum bum
What a bum bum[Kat DeLuna & Trey Songz:]
I know you love it when I shake it, shake
(You know I love it when you shake it for me)
Go hard but don’t break it, break
(Don’t worry I ain’t taking no breaks)[Trey Songz & (Kat Deluna):]
Baby let me see you (shake)
Let me see you (shake)
Let, Let me see you (shake)
Let me see you (shake)
Let me see it (shake)
Let me see it (shake)
Let me see it (shake)
Let me see it (shake)[Kat DeLuna & (Trey Songz):]
Oh-ooooooh-oh-oh-oh-ooooooh-oh-oh-ooooooh-oh-oh-ooooh
Boy there’s so much more
Bum bum, from where this came from
If you love this bum bum
That it’s the only one you want
What’s a bum bum
(How could I replace that), bum bum
(I just wanna see you shake that), bum bum
(Give it to me I’ma take that), bum bum (uh)
What a bum bum[Trey Songz & (Kat Deluna):]
Bum (bum)
I love (I love)
Wow, wow, why?[Kat DeLuna:]
One thing, one thing, what’s a bum yeah
One thing, one thing, what’s a bum yeah

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
Cari Lirik ?

Nama Artis

Judul Lagu

frase lirik

TV show, mocie, anime, korea, japanese, india dorama

Penulis lirik, komposer